Companiile caută să se bazeze pe cifre, să fie eficiente. Asta se întâmplă cu deosebire și în mediul online. Așa că atunci când o companie își pune la punct o strategie de marketing, atunci trebuie să se gândească la indicatori și cifre. De aceea, performance marketing a câștigat atât de mult teren și agențiile de pe piață devin atât de specializate.
Acesta a fost punctul de plecare în workshopul Performance Marketing din cadrul Business Days Cluj unde cinci profesioniști de top în marketingul online au vorbit despre vânzări, clienți, tactici de vânzare și, bineînțeles, multe multe cifre.
Eugen Predescu, chief canopyst la Canopy Digital, a testat tehnici de performance marketing mai întâi în businessul familiei, apoi a devenit profesionist în domeniu. Eugen a vorbit despre evoluția marketingului online de la psihologie la deprindere și a pornit cu exemplu propriei companii care a realizat o campanie proprie de recrutare în online, o campanie cu rezultate exprimate în următoarele cifre: +300 like-uri, +30 de share-uri, +14.000 de persoane reach organic, +1.500 de accesări pe blog în 2 zile. Ce înseamnă asta petnru ei? Noi „super” colegi, brand awareness și vânzări.
Succesul în online începe cu a te face remarcabil, a precizat Eugen, și a arătat modalități diferite prin care acest lucru se poate face fie automatizat, fie personalizat, iar fiecare companie poate să aleagă ce este mai potrivit pentru ea.
Află mai multe pe: https://www.businessdays.ro/blog/marketing/performance-cand-vorbesc-cifrele-din-marketing