Concentrează-te pe clientul cu cele mai multe așteptări, fiind modul de creștere și scalare cel mai natural.
Multe din deciziile majore trebuie să fie luate în timp ce construiești produsul. Începând de la ce nevoi trebuie să acopere, ce funcționalități trebuie să aibă, la ce ar trebui să renunți, cum arată… este întotdeauna o listă lungă. Este înțelept să iei aceste decizii gândindu-te la cineva pentru care construiești produsul. Este și mai înțelept dacă și echipa ta se gândește la aceeași persoană. O persoană obișnuită nu este de ajutor. Să te gândești la Millennials sau Generația X/Z este prea vag. Ce ajută cu adevărat atunci când vrei să iei o decizie susținută pentru produsul tău, este un set de potențiali clienți denumiți Clienți cu cele mai multe așteptări (High Expectation Customers – HXC).
Citește mai multe pe: https://uxdesign.cc/stop-designing-products-for-random-people-4734423cbfe6