MAMBricolaj, magazin de bricolaj cu un concept unic destinat atât producătorilor de mobilă, persoanelor ce au ca hobby bricolajul cât și publicului larg, țintește o cifră de afaceri de 70,6 milioane lei pentru 2021, în creștere cu peste 70% față de anul 2020, pe fondul extinderii accelerate a rețelei de magazine.

„Cu sprijinul investitorilor, ne dorim să accelerăm planurile de dezvoltare ale companiei prin majorarea de capital social cu aport în numerar aprobată în cadrul adunării anuale și prin capitalizarea profiturilor anterioare. În următoarele luni, avem în vedere creșterea vizibilității brand-ului MAMBricolaj prin desfășurarea de diferite activități, inclusiv prin promovarea și extinderea proiectului Școala de Mobilă. Credem că 2021 va fi un alt an important în ceea ce privește creșterea MAMBricolaj și le mulțumim acționarilor pentru sprijinul acordat planurilor noastre de dezvoltare,” a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.

Mai multe informatii aici: MAMBricolaj își propune să atingă o cifră de afaceri de 70 mil. de lei (start-up.ro)